Kaip analizuoti konkurentus internetinėje erdvėje?

Ketvirtoji video pamokų ciklo dalis

Rinkos nišos analizavimas ir šiam procesui siūlomos programos.

Šios pamokos tikslas parodyti, kaip Jūs galite analizuoti konkurenciją internetinėje erdvėje ir kokių įrankių pagalba galite įvertinti savo konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses bei numatyti savo projekto galimybes.

Woorank – įrankis padėsiantis įvertinti konkrečių internetinių svetainių kokybę. Apsilankius Woorank svetainėje ir įvedus norimą url adresą Woorank Jums sugeneruos išsamią PDF ataskaitą, kurioje bus išanalizuoti svarbiausi svetainės kokybės kriterijai:

  • Vidinis SEO optimizavimas,
  • Pritaikymas mobiliesiems prietaisams,
  • Išorinis SEO optimizavimas,
  • Susiejimas su socialiniai tinklais,
  • Lankomumo statistika.

Be registracijos per dieną galite nemokamai analizuoti vienos svetainės adresą arba galite užsiregistruoti nemokamai bandomajai 14 dienų versijai.

Kitas naudingas įrankis svetainės SEO optimizavimo vertinimui – SEO site checkup.

Norint atlikti analizes su šia paskyra registracija būtina, bet čia Jūs taip pat galėsite išbandyti šią programą nemokamai. Tad atlikite registraciją, patvirtinkite savo el. pašto adresą ir galite pradėti.

Pasirinkimų juostoje paspaudę seositecheckup, atsiradusiame URL laukelyje įveskite norimą išanalizuoti adresą ir ši programa taip pat sugeneruos detalią analizę, kurios duomenys padės Jums įvertinti konkurentų stiprybes ir silpnybes.

Na ir dar viena naudinga programa Moz, šis įrankis turi labai daug funkcijų. Pristatome vieną iš jų – tai MOZ Open Site Explorer įrankis, kuris skirtas bendrai konkurentų svetainių analizei ir palyginimui.

Čia be jokios registracijos galite palyginti savo stipriausius konkurentus ir matyti, kurių autoritetingumas yra didžiausias. Svarbu atkreipti dėmesį į šiuos kriterijus: domeno autoritetas ir puslapio autoritetas. Google jau seniai yra paskelbusi jog Page Rank rodiklis nebebus tas faktorius, kuris parodys projekto vertę. Nuo šiol šį faktorių keičia šios reikšmės.

Papildomai dėmesio dar reiktų skirti svetainės pritaikymui mobiliesiems prietaisams. Kadangi naršančiųjų mobiliaisiais prietaisais vartotojų skaičius ženkliai auga, labai svarbu įsitikinti, kad Jūsų internetinės svetainės turinys yra tinkamai pateikiamas visuose mobiliuosiuose įrenginiuose.

Dar vienas būdas, kuris pravers tikrinant tiek konkurentų tiek jūsų internetinės svetainės pritaikymą  – Blisk naršyklė. Kadangi  visų tipų išmaniųjų telefonų ar planšečių neturite, tad garantuoti, kad visuose jose vaizdas yra tinkamas tampa iššūkiu, tačiau tik ne su Blisk.

Atsisiųskite Blisk naršyklę į savo kompiuterį ir naudodamiesi ja įsitikinkite, kad Jūsų svetainės dizaino sprendimai atrodo gerai, bet kuriame išmaniajame įrenginyje. O taip pat įvertinkite ir savo konkurentus.

Taigi, konkurentų analizę galite atlikti naudodamiesi visomis šiomis programomis arba atitinkamai pasirinkti Jums tinkamas. O dabar, kai žinote, kiekvienos jų veikimo principą ir kokią informaciją galite gauti, Jums bus kur kas paprasčiau pasirinkti. Svarbiausia, kad žinant tiek duomenų apie savo konkurentus, Jūs galėsite įgyti ženklų konkurencinį pranašumą internetinėje erdvėje.

O sekančioje dalyje pristatysime, kaip analizuoti Jūsų internetinės svetainės ar internetinių kampanijų efektyvumą. Laukite tęsinio.