Kaip dominuoti Google paieškoje pasirinkus norimus raktažodžius?

Pirmoji pozicija, pirmajame Google puslapyje, kartais atrodo, neįgyvendinamas troškimas? Dėl jos kovojančių tiek daug, o norint juos pralenkti reikia atsižvelgti į tiek daug kriterijų bei tiksliai žinoti, kaip iš tiesų viską atlikti tinkamai. 

Tačiau, jeigu žinotumėte specialią formulę, kuri leistų Jums šį norą paversti tikrove?

kaip-dominuoti-google-paieskos-sistemoje

Instrukcija, kaip viską atlikti tikrai yra ir perskaitę šį straipsnį Jūs žinosite labai veiksmingą receptą, kurį taikydami tikrai garantuosite aukštas pozicijas Google paieškoje. Taigi, pradėkime!

Jūsų taikinys – aprašomosios frazės

Pirmiausia Jūs turėtumėte sutelkti dėmesį į kelių žodžių junginių frazių kūrimą, kurios aiškiausiai apibūdina Jūsų teikiamas paslaugas ar produktus. Naudodami plačios reikšmės frazes Jūs prarandate tikslumą ir paskęstate aukštoje konkurencijoje. O štai ilgos frazės suteikia galimybę įgyti ne tik aukštas pozicijas, bet ir didinti internetinės svetainės autoritetingumą ir taip priartėti prie geriausias pozicijas užėmusių kompanijų.

Pagrindinė rekomenduojama taisyklė, kuriant ilgas frazes yra žodžių, kurie sudaro raktažodžio junginį kiekis, jų turėtų būti bent keturi. Ši taktika garantuoja, kad Jūs pateksite į pirmąjį puslapį ir pirmąjį rezultatų top trejetuką.

Žemiau pateikiamas grafikas, kuris puikiai iliustruoja ilgų raktažodžių efektyvumą paieškos rezultatams:

ilgi-raktazodziai-ideabooz

Matote, kuo tikslesnė ir ilgesnė užklausos frazė tuo labiau mažėja konkurencijos ir kaštų lygis, o tikimybė didinti savo konversijos rodiklius ženkliai didėja.

Gera žinia ta, kad pasirinkimo galimybės, kokie žodžių junginiai sudarys Jūsų ilgą paieškos frazę yra labai plačios.

Numanome, koks gali būti Jūsų atsakas. Sakysite, kad labai mažai naršytojų paieškos laukelyje naudos tokias tikslias ir ilgas frazes ir turbūt neverta pradėti optimizuoti savo turinio pagal jas, nes bus per mažai lankytojų srauto.

Bet pasirinkus ilgų raktažodžių taktiką, Jūsų galutinis tikslas vistiek bus trumposios, aukštas paieškos apimtis turinčios frazės. Ilgi raktiniai žodžiai garantuos greitą prioritetinių pozicijų įgijimą paieškos rezultatuose, o tai generuos Jūsų internetinės svetainės turinio autoritetingumą ir padės kilti paieškoje ir užimti aukštas pozicijas, ir kai naršytojai pateiks trumpesnes užklausas. Šis būdas, tai tikslingas kelias link geriausių vietų Google rezultatų sąraše.

Sekantis aspektas – žemą konkurenciją turintys raktažodžiai 

Atliekant raktinių žodžių generavimo ir analizės procesą Jums padės raktinių žodžių planavimo priemonė “Keywords Planner”. Kaip ji veikia ir kaip pradėti naudotis šia platforma, galite sužinoti mūsų specialiame “Įrankiai ir programos” leidinyje, kurį galite atsisiųsti čia.

Taigi atsirinkę žemos paieškų apimties raktažodžius Jūs taip pat garantuosite sau greitai įgyjamas aukštas pozicijas, o kartu su jomis, ne tik pritrauksite atitinkamus naršytojų segmentus, bet vėlgi kursite savo svetainės autoritetingumą ir galimybes kilti paieškos sistemos rezultatuose kartu su panašios reikšmės raktažodžiais.

Nepamirškite lankytojų poreikių

Lankytojų lūkesčių patenkinimas yra svarbiausia dalis. Būtinai apgalvokite jų ketinimus ir kokių rezultatų jie tikisi atlikdami paiešką. O tuomet kurdami savo internetinės svetainės puslapių turinį, pritaikykite jį specialiai pagal potencialių lankytojų poreikius.

Štai užklausos pavyzdys, kuris padės geriau suprasti, į ką turėtumėte atsižvelgti:

Pirmas naršytojas. “Pramogų Vilniuje kainos”

Antras naršytojas. “Atsiliepimai apie pramogas Vilniuje”

Nors abi frazės orientuojasi į Vilniuje vykstančių pramogų rinkos nišą ir jų pasiūlą, tačiau abu naršytojai turi skirtingą tikslą atlikdami šią paiešką.

Pirmasis naršytojas pasirengęs atlikti pirkimą ir ieško kokias pramogas galėtų įsigyti pagal kainos pasirinkimą. Tuo tarpu, antrasis narytojas ieško papildomos informacijos, galbūt tik idėjų, ką pasirinkti, tačiau jis dar nėra pasirengęs pirkti. Tad labai svarbu pasirūpinti, kad puslapio lankytojas atrastų, tai ko jis nori ir neaktualus turinys nepaskatintų jo iš karto palikti puslapio, kuriame jis apsilankė.

Jei Jūs iš anksto apgalvosite savo turinio strategiją garantuosite ne tik geresnę lankytojų patirtį bei geresnius konversijos rodiklius, bet ir dar labiau patiksite Google sistemai, nes jos pagrindinis tikslas yra rezultatuose pateikti tik aktualaus turinio puslapius. 

pirkeju-elgesnos-grafikas

Publikuokite savo turinį kituose kanaluose

Kai jau pasirinkote reikiamus raktažodžius, sukūrėte aktualų ir išsamų turinį, kuris tiksliai atitinka Jūsų potencialių klientų poreikius – tik nesustokite ir nelaukite, kol jis bus atrastas savaime. Šiame etape esminis recepto komponentas yra dalinimasis. 

Pradžioje pasidalinkite informacija Jūsų rinkos nišai aktualiose socialinių tinklų paskyrose. Papildomai pasitelkite į pagalbą elektroninių laiškų rinkodarą ir jai skirtus įrankius. Naudokite kitus portalus, kuriuose yra galimybė pasidalinti žinute, apie Jūs svetainėje esančią naudingą informaciją.

Taigi, apibendrinkime šią strategiją

Atsirinkite ir optimizuokite tikslingus raktažodžius ir kurkite lankytojams aktualų turinį, kurio vertės dėka įgaunamas internetinės svetainės autoritetingumas padės kilti nuo žemiausios konkurencijos prie aukščiausios ir perimti geriausias pozicijas. 

Ši strategija paremta skirtingomis taktikomis, kurias atliekant etapais Jūs pasieksite savo pagrindinį tikslą – dominuoti Google paieškoje pasirinkus norimus raktažodžius. 

Jeigu Jums iškils klausimų ar reikės papildomo patarimo, nedvejokite parašykite mums ir mes mielai padėsime.