Marketingo galimybės

Jūsų darbų proceso optimizavimui ir verslo augimui

Nemėgstate skaityti, tačiau Jums reikalingi greiti ir aiškūs atsakymai?

Užsiregistruokite individualiai konsultacijai, kurios metu Jums pateiksime visą reikalingą informaciją, Jūsų sėkmingos internetinės rinkodaros strategijos kūrimui ir valdymui. Tai greičiausias būdas sužinoti atsakymus į Jums rūpimus klausimus.

Strategijos klientų pritraukimui

# 1 Google AdWords reklama

Pateikite klientams savo skelbimą, būtent tą akimirką, kai jie „Google“ ieško Jūsų siūlomų prekių ar paslaugų. Mokėkite tik tada, kai jie spustelės skelbimą, kad apsilankytų Jūsų internetinės svetainės puslapyje. Vieno paspaudimo kaina yra nuo 0,01 – 1 eur.

Padarykite savo įmonę matomą

Nesvarbu, ar norite pritraukti naujų svetainės lankytojų, padidinti pardavimą internetu, sulaukti daugiau skambučių, ar išlaikyti klientus, kad jie vis sugrįžtų pas jus, „Google AdWords“ gali Jums padėti.

Palaikykite ryšius su klientais internete

Galite pasiekti norimus klientus atitinkamose interneto svetainėse. Įvairios parinktys leidžia numatyti reklamos taikymą, pagal svetainės, auditorijos ar pakartotinės rinkodaros tipą, kai tai yra svarbu ir aktualu.

google-adwords
Įvertinama, atskaitinga, lankstu

Galite, bet kada peržiūrėti, kaip veikia Jūsų skelbimai, kiek žmonių juos pastebi, kuriuos iš jų spaudžia ir koks procentas atlieka paspaudimą, įvykdo pirkimą. Visada galite redaguoti, stabdyti ir vėl paleisti reklamą.

# 2 Svetainės SEO optimizavimas

Optimizuokite savo internetinę svetainę paieškos sistemoms ir įgykite aukštas organinės paieškos rezultatų pozicijas. Kai naršytojas vykdo paiešką pasirūpinkite, kad Jūsų tinklapį rastų pirmose pozicijose, tai atneš dar daugiau naudos ir pelno nei tik reklama.

Pageringite savo svetainės reitingo poziciją

Paieškos sistemos paremtos tekstinio turinio ieškojimu, tad tik aktualus ir informatyvus turinys, tinkami internetinės svetainės puslapių aprašymai, tiksliai pasirinkti raktažodžiai užtikrina aukštas pozicijas.

Padidinkite savo autoritetingumą

Siekdami patekti į pirmuosius paieškos rezultatų puslapius Jūs taip pat didinate savo internetinės svetainės domeno ir puslapių autoritetą, o tai yra labai svarbus faktorius, kuris parodo Jūsų turimo projekto vertę.

seo-optimizavimas
Garantuota investicinė grąža

Tiesa, kad siekiant efektyviausių SEO optimizavimo rezultatų, reikia investuoti nemažai laiko ir/ar lėšų. Tačiau atlikus šią investiciją, jos nauda yra ilgaamžiška ir gali atsipirkti dešimteriopai.

# 3 Facebook ir kiti socialiniai tinklai

Mažos reklamos kainos, milžiniškas vartotojų kiekis ir nepaprastai tikslus auditorijų nustatymas. Nesvarbu ar siekiate ilgalaikių ar trumpalaikių tikslų, populiarusis socialinis tinklas „Facebook“ siūlo vienas iš geriausių reklamos galimybių internete.

Pasiekite tikslinę auditoriją

Savo reklamą galite pateikti specialiai tikslinei auditorijai, matyti Facebooke užregistruotų vartotojų, atitinkančių Jūsų kriterijus skaičių bei kiek kartų per dieną bus parodyta Jūsų reklama.

Prikaustykite dėmesį

Sėkmingam rezultatui, Jūs galite rinktis net iš 10 skirtingų reklamos tikslų ir jos atitinkamo pateikimo formatų, taip pat vykdyti skirtingas komunikacijos strategijas generuojančias nemokamą srautą.

facebook-reklama
Išmatuojamas efektyvumas ir valdymas

Jūs galite matyti visą kampanijos metu užfiksuotų veiksmų statistiką bei prognozuoti kampanijos mėnesio biudžetą ir bet kuriuo metu jį sumažinti/padidinti arba koreguoti/pristabdyti kampaniją.

# 4 Elektroninių laiškų marketingas

Tai viena iš efektyviausių priemonių ryšiui su klientais užmegzti ir palaikyti. Tinkamai paruošta elektroninių laiškų rinkodaros strategija ir siuntimo įrankis leidžia greitai pasiekti didelį kiekį Jūsų tikslinės auditorijos gavėjų ir suteikia didžiausią grąžą už mažiausią kainą.

Neleiskite savęs pamiršti

Elektroninio pašto įrankio dėka galite kelių mygtukų paspaudimu pasiekti visus savo duomenų bazėje esančius vartotojus, unikalaus dizaino laiškais juos informuoti apie naujus pasiūlymus.

Didinkite potencialių klientų duomenų bazę

Naudojant elektroninio pašto įrankį, Jūs galite integruoti elektroninių pašto adresų rinkimo modelį, panaudojant įrankio registracijos formas ir nustatyti laiškų automatizuotas sekas.

elektroniniu-laisku-marketingas
Įvertinamas laiškų aktualumas

Siunčiamų laiškų statistika leidžia įvertinti Jūsų laiško turinio aktualumą gavėjui, nes Jūs galite matyti aiškius laiškų atidarymo rodiklius, paspaudimus bei gavėjo pasirinkimą atsisakyti laiškų gavimo ateityje.

# 5 Pardavimų puslapiai

Pardavimų puslapiai – viena efektyviausių internetinio marketingo kampanijų taktikų, padedanti konvertuoti svetainės lankytoją į potencialų klientą. Todėl, kiekviena kampanija turi turėti jai parengtą pardavimo puslapį, kuris būtų skirtas konkrečiai prekei ar paslaugai.

Sukurkite unikalų pasiūlymą, aukštai konversijai pasiekti

Tai atskiras puslapis nuo Jūsų svetainės, turintis tik vieną paskirtį, aiškiai pristatyti Jūsų produktą ar paslaugą, pabrėžiant jo privalumus, kurie skatintų būtent šiuo metu pasirinkti Jus.

Išlaikykite komunikaciją su potencialiais klientais

Savo pardavimų puslapyje Jūs galite lankytojui suteikti keletą pasirinkimų. Tai gali būti aiški paskata veiksmui – pirkti prekę ar paslaugą arba būdas gauti kontaktus, pateikiant etišką kyšį.

pardavimu-puslapis
Efektyvus transliavimas ir testavimas

Kurdami konvertuojantį pardavimų puslapį, Jūs galite vykdyti A/B testavimą, naudoti dvi, atitinkamai pakoreguotas puslapio kopijas ir pagal gautus statistinius duomenis išsigryninti geriausią variantą.

Marketingo strategija ir jos analitika

Siekiant stabilaus rezultatų augimo, būtinas nuoseklus strateginis planas. Teisingai parinktos marketingo priemonės ir efektyvios veiksmų taktikos leidžia ne tik pasiekti įmonės užsibrėžtus tikslus, bet tai įgyvendinti nuosekliai ir užtikrinant geriausią rezultatą. Šiuo sistemos modeliu naudojasi tiek mažos įmonės, tiek didelės korporacijos, todėl skatiname ir Jus, peržiūrėti žemiau pateikiamus 8 žingsnius, skirtus sėkmingai rinkodaros strategijai.

Rinkodaros strategija

Aiškūs verslo tikslai ir kryptingas koncentravimasis į tai ko norite pasiekti ir kaip planuojate tai pasiekti.

Projekto planas

Tikslų ir uždavinių įgyvendinimo proceso nuoseklus detalizavimas ir taktikų paruošimas.

Rinkos segmentavimas

Tikslinės vartotojų auditorijos nustatymas, jos išskaidymas pagal skirtingus elgsenos tipus.

Turinio marketingas

Aktualaus ir pardavimus skatinančio turinio, parengto pagal pirkėjo poreikius sukūrimas.

Srauto kanalai

Tinkamų komunikacijos platformų parinkimas, kurios skirtos Jūsų potencialių vartotojų pasiekimui ir esamų klientų išlaikymui.

Marketingo platformos

Internetinės svetainės struktūros ir funkcionalumo parengimas pagal komunikacijos kampanijas ir sukurtus pardavimo kanalus.

Konversijos aplinka

Pardavimo puslapių parengimas pagal potencialių pirkėjų poreikius ir jų elgseną priimant sprendimą pirkti.

Pardavimas

Patogus ir lengvas procesas, suteikiantis vartotojui platesnes įsigijimo galimybes ir skatinantis gerą pirkimo patirtį.

Užsiregistruokite konsultacijai ir susitikimo metu, kartu pagal Jūsų iškeltus tikslus sudarysime Jums aiškų strateginį planą rezultatams pasiekti. O jei Jums tai patiks, mes Jums pateiksime bendradarbiavimo pasiūlymą.

Įrankiai ir programos darbo procesui optimizuoti

Mūsų tikslas – suteikti įmonėms, kuo daugiau vertingos informacijos, kuri atneštų naudą bei padėtų pasiekti užsibrėžtus tikslus ir kartu parodyti teisingą kelią sėkmingų rezultatų link. Todėl parengėme Jums naudingų įrankių ir programų aprašymus, kurie padės ne tik tobulinti Jūsų internetinio marketingo ar svetainės efektyvumą, bet ir įgyti konkurencinį pranašumą internetinėje erdvėje.

Įrankiai ir programos I dalis

Šiame dokumente pateiktų įrankių ir programų pagalba, Jūs galėsite savarankiškai kurti pardavimų prezentacijas, naujus paveikslėlius socialiniams tinklams ar pasiruošti vizitines korteles. Susikurti animuotą įmonės video klipą. Ir net stebėti, kaip Jūsų internetinėje svetainėje naršo lankytojai, peržiūrėję filmuotą jų elgsenos įrašą.

Įrankiai ir programos II dalis

Šiame dokumente Jūs rasite būdus, kaip patikrinti savo internetinės svetainės pritaikymą mobiliesiems prietaisams, kaip lengvai ir greitai įvertinti internetinės svetainės kokybę. Sužinosite, kaip nustatyti geriausius raktažodžius, efektyviam Jūsų internetinės svetainės optimizavimui ir kaip atlikti konkurentų svetainių analizę.

Įrankiai ir programos III dalis

Šiame dokumente pristatome dvi labai naudingas platformas, skirtas Jūsų pardavimo puslapių kūrimui ir elektroninių laiškų marketingui. Naudodamiesi šiame dokumente pateiktomis instrukcijomis Jūs galėsite savarankiškai susikurti efektyvią pardavimo kampaniją ir gauti maksimalų rezultatą panaudojant minimalius resursus.

Spartesniam verslo augimui

Šiame dokumente, mes su Jumis dalinamės jau daugelį metų naudojama ir praktikoje sėkmingai patikrinta rinkodaros strategijos kūrimo sistema bei specialiai jos nuosekliam parengimui skirtu klausimynu. Šio dokumento pagalba Jūs galite pasiruošti savo įmonės strategiją ir greitai bei stabiliai pasiekti išsikeltus tikslus.

Atsisiųskite visus šiuos dokumentus jau dabar

Įveskite savo el.pašto adresą ir mes Jums atsiųsime laišką su nuorodomis į kiekvieną iš aukščiau pateiktų dokumentų, kuriuos galėsite išsisaugoti ir efektyviai panaudoti, savo marketingo kampanijose.

Visa tai paruošėme, tam kad Jūs įvertintumėte internetinio marketingo galimybes, bei galimą naudą Jūsų verslui. Jei manote, kad tai gali būti Jums naudinga, susisiekite su mumis telefonu +370 670 72258 arba el. paštu ib@ideabooz.lt